Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hatay Durum Kebab. Meer weten? Ontdek meer
Tiago
18 jun 2026 om 16:29
very delicious food,i really recomend.
Jennifer
8 jun 2026 om 21:59
Heerlijk!! Werd ook warm en snel bezorgd :) zeker een aanrader
Bryan
7 jun 2026 om 23:09
Lekker eten en het is echt een aanrader. Het enigste wat jammer is dat het soms even kan duren voordat je bestelling er is. Maar het is het wachten waard!
Tiago
3 jun 2026 om 5:29
Echt lekker
Mardy
15 mrt 2026 om 12:44
Lekker eten en vriendelijke bezorger
Tiago
14 feb 2026 om 7:45
excelent
Milo
31 jan 2026 om 10:16
Eten was nooit bezorgd, nooit wat van zich laten horen. Uiteindelijk zelf naar de zaak toe gegaan om het eten maar op te halen.